Az országos szinten gyakorlattá vált 3 napról 15 napra növelte a szülők által igazolható napok számát a pomázi Sashegyi Sándor Általános Iskola, Gimnázium és Rendészeti Szakközépiskola igazgatója. Nagy Koppány Lászlóné azt mondja, ennek a bizalomnak csak pozitív hatása van.
A komplex, mindenre kiterjedő fejlesztést és fejlődést, a csaknem 100 százalékos állami támogatást és a szakemberek képzését tartja az utóbbi évek legfontosabb és legjobb változásainak a bölcsődei rendszerben Hegedűsné Végvári Katalin, a Magyar Bölcsődék Egyesületének elnöke és Unger Katalin, az Újbudai Egyesített Bölcsődei Intézmények intézményvezetője. A két szakember a csalad.hu-nak adott interjút.
Nemzetközi összehasonlításban kevesebbet fegyelmeznek, sokat gyakoroltatnak és felkészültebbnek érzik magukat az átlagnál a magyar pedagógusok. A kiscsoportos és projektalapú feladatmegoldás ugyanakkor itthon még kevésbé jellemző – derül ki az OECD tanítási módszereket vizsgáló legújabb felméréséből.
Véget ért az utolsó tanítási nap is pénteken az idei tanévben, felelni már nem kell – mondta az InfoStartnak a Pedagógusok Szakszervezete elnöke, aki arra is felhívta a figyelmet, hogy a tanároknak még nem tört ki a vakáció.
Mindenkinek van véleménye a pedagógusokról: hol méltatjuk, hol elítéljük azokat az embereket, akik a gyermekeinkkel nap mint nap foglalkoznak. Összeállításunkban egy nyugdíj előtt álló, és egy ereje teljében lévő tanítónőt kérdeztünk meg arról, milyen az élet a csemetéinkkel.
Családban élni
Oldalunk az alábbi tevékenységekhez a számítógépén tárolt adatokat (sütiket/cookiekat) használ:
Egyéni beállítások: jelenleg ez az Ön által beállított alapételmezett nyitóoldal;
Statisztikai jellegűek: a portál látogatottságával és felhasználásával összefüggő adatok, melyet általában harmadik félnél, mint külső szolgáltatónál tárolunk. Ezek az adatok időnként feldolgozásra kerülnek a portálunk minőségének fejlesztése érdekében.
Egyik adat sem tartalmaz Önről semmilyen személyes, azonosításra alkalmas információt.